Tule mukaan!

Hyötykasviyhdistys on tarkoitettu sinulle, joka olet kiinnostunut kasvien kasvattamisesta ja hyötykäytöstä. Hyötykasviyhdistys on hyvä kasvupaikka taitoihin katsomatta; ei ole väliä, viljeletkö suurta puutarhaa, ammattiviljelmää tai viljelysäkkiä. Meitä kaikkia yhdistää kiinnostus kasveihin ja haluamme oppia lisää. Yhdistys käsittää kasvit laajemmin kuin ravinnonlähteenä. Haluamme lisätä kasvien monipuolista hyötykäyttöä terveellisen ruokavalion lisäksi vaikkapa kukkasidonnassa, kasvivärjäyksessä tai oman hyvinvoinnin kohentamisessa. Luonnonkunnioitus ja luonnonmukaisen viljelyn edistäminen on Hyötykasviyhdistyksen toiminnassa tärkeää.

Liity nyt Hyötykasviyhdistyksen jäseneksi, tule mukaan puutarhan ystävien joukkoon. Alempana tällä sivulla lisätietoa mm. jäseneduista.

Voit liittyä tästä!

Jäsenyys on myös mainio lahja puutarhaystävällesi.

Tästä voit lahjoittaa vuosijäsenyyden ystävällesi!

Jos haluat mukaan auttamaan esimerkiksi tapahtumiin, täytä oheinen lomake tai ota suoraan yhteyttä.

Tule vapaaehtoiseksi, ilmoittaudu mukaan tästä!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jäsenenä saat:

• 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Pähkylä-lehden
  • Siemenluettelo – Viljelyopas -julkaisun kotiin kannettuna
  • Pääsyn Jäsensivuille. Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa linkkiä. Käyttäjätunnus: jäsennumero Pähkylä-lehden osoitelipukkeesta. Salasana: etunimi+postinumero esim Orvokki54321. Huom! vaihda salasana ensimmäisellä kerralla (profiili -> asetukset, vaihda salasana, tallenna muutokset)!
  • Puutarhaneuvontaa (neuvontapuhelin 044–555 2345 ti-to klo 13–15)
  • Alennuksia Alku & Juuri -puodin tuotteista
  • Jäsenhinnan matkoille ja retkille, joita järjestetään 2–4 kertaa vuodessa.
  • Alennuksen monista kursseista ja tapahtumista
  • Mahdollisuuden vuokrata myyntipaikka Annalan Taimitorilta, Syystorilta ja Joulutorilta
  • Alennuksen viljelypalstan vuokrasta (koskee 6 palsta-aluetta Helsingissä)
  • Alueellista toimintaa kuudella paikkakunnalla alueosastoissa

Vuoden 2017 alennukset

• Kotipuutarha-lehden kestotilauksen hintaan 56 € (norm. 71 €). Tilaa lehti kauttamme!
  • Alennuksen Kivikankaan (kasvihuoneet ja tarvikkeet) verkkokaupassa. -5 % alennus koskee kaikkia tuotteita, kun tuotteiden hinta ylittää yli 35 €. Alennusta varten tarvitset koodin, joka on Pähkylässä 2/17.
  • Alennuksen  Biotuksen torjuntaeliöistä. -10 %. Ilmoita jäsennumero tilauksen yhteydessä. TarhurinApu-tuoteperhe on suunnattu harrastajille.
  • Alennuksen turkulaisessa Frihem-kukkakaupassa. -20 % alennus koskee leikko- ja ruukku- ja kausikukkia sekä kukkasipuleita. Alennus ei koske verkkokauppaa.

Minustako jäsen?

Onko sinulla puutarha, palsta tai parvekeviljelmä? Oletko hurahtanut viherkasveihin? Kiinnostavatko kasvit sinua, ja haluat oppia lisää? Haluatko tietää, miten kasveja kasvatetaan ja mihin kaikkeen kasveja voi käyttää? Oletko kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista ja käsillä tekemisestä? Haluatko tavata muita samanhenkisiä ihmisiä? Onko luonnon kunnioittaminen ja luonnonmukaisuus sinulle tärkeää?

Jos vastasit yhteenkin kysymykseen kyllä, me olemme sinua varten!

Jäsenmaksu on 29€ / vuosi

Jäsenyys maksetaan aina kalenterivuodeksi kerrallaan, mutta jatkuu edelleen, jos et toisin ilmoita.
Nyt voit maksaa jäsenyyden kalenterivuodelle 2017. Saat lisälahjana yhden ylimääräisen Pähkylän.

Liity tästä

Lahjoita jäsenyys

Ympärilläsi on varmasti ystäviä, jotka ovat kiinnostuneita puutarhanhoidosta ja Hyötykasviyhdistyksen aatteista. Vie viestiä meistä ja lehdestämme ja hanki heitä jäseniksi.

Jos haluat antaa jäsenyyden lahjaksi, voit suorittaa maksun verkkokauppamme kautta. Voit antaa lahjan saajan tiedot ’Toimitusosoite’-kohdassa. Meillä on kaunis lahjakortti, jonka lähetämme puolestasi tai toimitamme Sinulle edelleen annettavaksi.

Lahjajäsenyys