Tervetuloa mukaan!

Hyötykasviyhdistys on tarkoitettu sinulle, joka olet kiinnostunut kasvien kasvattamisesta ja hyötykäytöstä. Ei ole väliä, viljeletkö suurta puutarhaa tai viljelysäkkiä. Meitä yhdistää kiinnostus kasveihin ja halu oppia lisää.

Haluamme lisätä kasvien monipuolista käyttöä terveellisen ruokavalion lisäksi  niin kukkasidonnassa, kasvivärjäyksessä kuin oman hyvinvoinnin kohentamisessakin. Luonnon kunnioittaminen ja luonnonmukaisen viljelyn edistäminen ovat keskeisiä arvojamme.

Liity nyt Hyötykasviyhdistyksen jäseneksi! Alempana tällä sivulla lisätietoa mm. jäseneduista.

Voit liittyä tästä!

Jäsenyys on mainio lahja puutarhaystävällesi.

Tästä voit lahjoittaa vuosijäsenyyden ystävällesi!

Jos haluat mukaan auttamaan esimerkiksi tapahtumiin, täytä oheinen lomake tai ota suoraan yhteyttä.

Tule vapaaehtoiseksi, ilmoittaudu mukaan tästä!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jäsenenä saat

• Neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Pähkylä-lehden
  • Siemenluettelo – Viljelyopas -julkaisun kotiin kannettuna
  • Puutarhaneuvontaa (neuvontapuhelin 044–555 2345 ti-to klo 13–15)
  • Alennuksia Alku & Juuri -puodin tuotteista. Edut koskevat myös verkkokauppaa.
  • Jäsenhinnan matkoille ja retkille, joita järjestetään 2–4 kertaa vuodessa.
  • Alennuksen monista kursseista ja tapahtumista
  • Alueellista toimintaa kuudella paikkakunnalla alueosastoissa
  • Mahdollisuuden vuokrata myyntipaikka Annalan Taimitorilta, Syystorilta ja Joulutorilta (Helsinki)
  • Alennuksen viljelypalstan vuokrasta (koskee 6 palsta-aluetta Helsingissä)
  • Pääsyn Jäsensivuille. Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa linkkiä. Käyttäjätunnus: jäsennumero Pähkylä-lehden osoitelipukkeesta. Salasana: etunimi+postinumero esim Orvokki54321. Huom! vaihda salasana ensimmäisellä kerralla (profiili -> asetukset, vaihda salasana, tallenna muutokset)!
  • Annalan J-talon tilavuokraus jäsenhintaan (Helsinki)

Vuoden 2017 alennukset

• Kotipuutarha-lehden kestotilauksen hintaan 56 € (norm. 71 €). Tilaa lehti kauttamme!
  • Alennuksen Kivikankaan (kasvihuoneet ja tarvikkeet) verkkokaupassa. -5 % alennus koskee kaikkia tuotteita, kun tuotteiden hinta ylittää yli 35 €. Alennusta varten tarvitset koodin, joka on Pähkylässä 2/17.
  • Alennuksen  Biotuksen torjuntaeliöistä. -10 %. Ilmoita jäsennumero tilauksen yhteydessä. TarhurinApu-tuoteperhe on suunnattu harrastajille.
  • Alennuksen turkulaisessa Frihem-kukkakaupassa. -20 % alennus koskee leikko- ja ruukku- ja kausikukkia sekä kukkasipuleita. Alennus ei koske verkkokauppaa.

Minustako jäsen?

Onko sinulla puutarha, palsta tai parveke? Oletko hurahtanut huonekasveihin? Haluatko tietää, miten vihanneksia ja yrttejä kasvatetaan, ja mihin kaikkeen niiden satoa voi käyttää? Oletko kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista ja käsillä tekemisestä? Haluatko tavata muita samanhenkisiä ihmisiä? Ovatko luonnon kunnioittaminen ja luonnonmukaisuus sinulle tärkeää?

Jos vastasit yhteenkin kysymykseen kyllä, me olemme sinua varten!

Jäsenmaksu on 29€ / vuosi

Jäsenyys maksetaan kalenterivuodeksi kerrallaan. Jäsenyys jatkuu automaattisesti, ellet peruuta jäsenyyttä.

Nyt voit maksaa jäsenyyden kalenterivuodelle 2017. Saat lahjaksi  yhden Pähkylä-lehden.

Liity jäseneksi tästä

Jäsenyys lahjaksi ystävälle

Anna Hyötykasviyhdistyksen  jäsenyys lahjaksi puutarhanhoidosta ja yhdistyksen aatteista kiinnostuneelle ystävällesi. Lähetämme lahjakortin toiveesi mukaan sinulle tai suoraan lahjan saajalle.

Maksa lahjajäsenyys verkkokaupassamme. Kirjoita lahjan saajan tiedot Toimitus osoite -kohtaan.

Lahjajäsenyys