‹ Takaisin

Lähtö: 16.9.2022 (pe) klo 09.00 MS FINLANDIA Helsinki Länsisatama T2
Paluu: 18.9.2022 (su) klo 21.00 Helsinkiin MS FINLANDIA

Alustava ohjelma:
16.9 (pe) Lähtö aamulla Helsingistä kohti Tallinnaa. Tallinnasta lähdemme kohti Poltsamaan kaupunkia joka sijaitsee Viron lähes absoluuttisessa keskipisteessä. Käymme ostoksilla Felix tehtaanmyymälässä. Poikkeamme vielä Aiasõber puutarhassa. Matka jatkuu Tarttoon, majoitumme Dorpat Hotelliin.

17.9 (la) Aamulla lähdemme maalaismarkkinoille jossa paikalliset viljelijät ja käsityöläiset myyvät omia tuotteitaan. Suuntaamme kohti Peipsijärven rantakyliä, jossa vastaan tulee aivan toisenlainen maailma. Peipsin rannan kunnissa ihmiset elävät edelleen järven ja rannan antimista. Perinteinen elinkeino on kurkkujen, tomaattien, sipulien ja maustekasvien kasvatus. Palaamme hotellille.

18.9 (su) Aamulla käymme Tarton torilla joka sijaitsee hotellin vieressä. Tämän jälkeen vierailemme kasvitieteellisessä puutarhassa. Matka jatkuu kohti Tallinnaa jossa mahdollisuus tehdä viime hetken ostoksia. Laiva saapuu Helsinkiin.

Matkan hinta 295 Eur/henkilö, Hyötykasviyhdistyksen jäsenet 285 Eur/henkilö (ilmoita varatessa jäsennumero). yhden hengen huone lisämaksu 55 EUR

Hintaan sisältyvät laivamatkat, bussikuljetukset, hotellimajoitus jaetussa kahden hengen huoneessa sis. aamiainen, pääsylippu markkinoille, ja matkanjohtajan palvelut.