Jäsenlehti Pähkylä

Pähkylä postitetaan jäsenille 4 kertaa vuodessa.

Jäsenlehti tarjoaa runsaasti vinkkejä ja neuvoja luonnonmukaiseen viljelyyn ja kasvien monipuoliseen käyttöön.

Se on kanava, jossa jäsenet ja alueosastot voivat kertoa muun muassa viljelykokemuksista ja tapahtumista.

Lehtiarkistoon!

Arkistossa voit tutustua aiemmin ilmestyneihin Pähkylä-lehtiin pdf-muodossa.

Käyttäjätunnus: jäsennumero (Pähkylän osoitelipukkeessa)

Salasana: etunimi+postinumero (esim.  Orvokki54321)

Maksa jäsenmaksu verkkokaupassa!

Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain, mutta voit liittyä koska tahansa. Postitamme sinulle kaikki vuoden aikana ilmestyneet numerot.

VUODEN 2024 ILMESTYMISAJAT

1/24 ma 5.2.2024

2/24 ma 25.3.2024

3/24 ma 26.8.2024

4/24 ma 21.10.2024

LISÄTIEDOT JA PALAUTE

viestinta@hyotykasviyhdistys.fi

Jos Pähkylä jäi tulematta, laita viesti osoitteeseen info@hyotykasviyhdistys.fi

LMOITUKSET

¼ sivua 100 €, ½ sivua 170 €, koko sivu. 300 €

Painosmäärä 6 500 kpl

Ilmoituskoot (leveys x korkeus):

¼:  86,5 x 123 mm

½ pysty: 86,5  x 246 mm

½ vaaka: 173 x 123 mm

koko sivu: 173 x 246 mm

JÄSENELTÄ JÄSENELLE

Julkaisemme maksutta harrastajajäsenten pikkuilmoituksia. Etu ei koske ammattimaista toimintaa.

KIRJOITA PÄHKYLÄÄN

Julkaisemme kasviharrastuksesta kertovia juttuja laidasta laitaan. Aiheeksi sopivat muun muassa viljelykokemukset eri puolilta Suomea, uusien kasvien kokeilut ja puutarhanhoitoa helpottavat oivallukset. Varaamme palstatilaa myös tieteellisesti tutkitulle tiedolle, opiskelijoiden viljelykokeille ja opinnäytetöille sekä matkakertomuksille Suomessa ja ulkomailla.

Olemme kiinnostuneet myös kasvien terveyttä edistävistä vaikutuksista ja ravintosisällöstä, mutta sairauksien hoito ei kuulu lehden aihepiiriin.

Julkaistavissa kuvissa tulee olla riittävä resoluutio painolaadun varmistamiseksi. Se saadaan, kun kuvaat parhailla asetuksilla ja käytät lähettäessä vähintään resoluutiota 300 ppi. Toimita kuva alkuperäisessä tiedostomuodossa (mieluiten jpg) erillisenä liitteenä.

Huom! Toimitus pidättää oikeuden julkaisupäätökseen koskien niin juttuja kuin kuviakin.

Lisätietoa viestinta@hyotykasviyhdistys.fi