Tervetuloa mukaan!

Hyötykasviyhdistys on tarkoitettu sinulle, joka olet kiinnostunut kasvien kasvattamisesta ja hyötykäytöstä. Ei ole väliä, viljeletkö suurta puutarhaa tai viljelysäkkiä. Meitä yhdistää kiinnostus kasveihin ja halu oppia lisää.

Haluamme lisätä kasvien monipuolista käyttöä terveellisen ruokavalion lisäksi  niin kukkasidonnassa, kasvivärjäyksessä kuin oman hyvinvoinnin kohentamisessakin. Luonnon kunnioittaminen ja luonnonmukaisen viljelyn edistäminen ovat keskeisiä arvojamme.

Liity nyt Hyötykasviyhdistyksen jäseneksi! Alempana tällä sivulla lisätietoa jäseneduista.

Voit liittyä tästä!

Jäsenyys on mainio lahja puutarhaystävällesi.

Tästä voit lahjoittaa vuosijäsenyyden ystävällesi!

Jos haluat mukaan auttamaan esimerkiksi tapahtumiin, täytä oheinen lomake tai ota suoraan yhteyttä. Kun täytät lomakkeen, talletamme tietosi vapaaehtoisten rekisteriin.

Tule vapaaehtoiseksi, ilmoittaudu mukaan tästä!

Minustako jäsen?

Onko sinulla puutarha, palsta tai parveke? Oletko hurahtanut huonekasveihin? Haluatko tietää, miten vihanneksia ja yrttejä kasvatetaan, ja mihin kaikkeen niiden satoa voi käyttää? Oletko kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista ja käsillä tekemisestä? Haluatko tavata muita samanhenkisiä ihmisiä? Ovatko luonnon kunnioittaminen ja luonnonmukaisuus sinulle tärkeää?

Jos vastasit yhteenkin kysymykseen kyllä, me olemme sinua varten!

Jäsenmaksu on 32 € / vuosi

Jäsenyys jatkuu ensimmäisen jäsenyysvuoden jälkeen kestojäsenyytenä, kunnes toisin ilmoitat. Liittymällä jäseneksi talletamme yhteystietosi Hyötykasviyhdistyksen jäsenrekisteriin. Saat myös automaattisesti n. kerran kuussa ilmestyvän sähköisen uutiskirjeemme.

Jäsenenä saat

• Neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Pähkylä-lehden
  • Siemenluettelo – Viljelyopas -julkaisun kotiin kannettuna
  • Puutarhaneuvontaa (neuvontapuhelin 044 726 3751 ti–to klo 13–15)
  • Alennuksia Alku & Juuri -puodin tuotteista. Edut koskevat myös verkkokauppaa.
  • Jäsenhinnan matkoille ja retkille, joita järjestetään 2–4 kertaa vuodessa.
  • Alennuksen monista kursseista ja tapahtumista
  • Alueellista toimintaa kuudella paikkakunnalla alueosastoissa
  • Mahdollisuuden vuokrata myyntipaikka Annalan Taimitorilta, Syystorilta ja Joulutorilta (Helsinki)
  • Alennuksen viljelypalstan vuokrasta (koskee 7 palsta-aluetta Helsingissä)
  • Pääsyn Jäsensivuille, jossa on Pähkylän lehtiarkisto. Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa linkkiä. Käyttäjätunnus: jäsennumero Pähkylä-lehden osoitelipukkeesta. Salasana: etunimi+postinumero esim Orvokki54321. Huom! vaihda salasana ensimmäisellä kerralla (profiili -> asetukset, vaihda salasana, tallenna muutokset)!
  • Annalan J-talon tilavuokraus jäsenhintaan (Helsinki)

Yhteistyökumppanien tarjoamat alennukset

• Pionien Koti: Normaalihintaisista taimista 10 % alennus verkkokaupassa ja taimistolla Taivassalossa. Alennus koskee myös Annalan pionipäivään tilattuja taimia. Verkkokaupassa tarvitse koodin Hyötykasvi2019 ja nelinumeroisen jäsennumerosi. Taimistolla tarvitset toistaiseksi kyseisen vuoden Pähkylä-lehden jäsenkortin takasivulta jäsenyytesi todistamiseen.
  • Eurofins (ent. Viljavuuspalvelu): 5 % alennus maanäytteen tutkimisesta ja ohjeista. Kampanjakoodi: Hyötis ja jäsennumero. Katso ohjeet näytteen ottamiseen ja lähetykseen täältä, saatelomake. Normaalihinnat 4/2018: kotipuutarha-analyysi 43,40 € (sis. 24 % alv), lannoitus- ja kalkitusohjeet 27,28 €.
  • Luontaisterveys-lehden kestotilaus 53,20 € (norm. 76,00 €), tilaus www.luontaisterveys-lehti.fi/ tai puhelimitse 09-41397300 klo 9-11.30, koodilla KASVI

Jäsenyys maksetaan kalenterivuodeksi kerrallaan. Jäsenyys jatkuu automaattisesti, ellet peruuta jäsenyyttä.

Tästä voit maksaa jäsenyyden.
Saat lahjaksi  uusimman Pähkylä-lehden.

Liity jäseneksi tästä

Jäsenyys lahjaksi ystävälle

Anna Hyötykasviyhdistyksen  jäsenyys lahjaksi puutarhanhoidosta ja yhdistyksen aatteista kiinnostuneelle ystävällesi. Lähetämme lahjakortin toiveesi mukaan sinulle tai suoraan lahjan saajalle.

Maksa lahjajäsenyys verkkokaupassamme. Kirjoita lahjan saajan tiedot Toimitus osoite -kohtaan.

Lahjajäsenyys

mekrki jpeg