Jäsenlehti Pähkylä

Pähkylä postitetaan jäsenille 4 kertaa vuodessa.

Jäsenlehti tarjoaa runsaasti vinkkejä ja neuvoja luonnonmukaiseen viljelyyn ja kasvien monipuoliseen käyttöön.

Se on kanava, jossa jäsenet ja alueosastot voivat kertoa muun muassa viljelykokemuksista ja tapahtumista.

Pähkylä kansi 4_18

Lehtiarkistoon!

Arkistossa voit tutustua aiemmin ilmestyneihin Pähkylä-lehtiin pdf-muodossa.

Käyttäjätunnus: jäsennumero (Pähkylän osoitelipukkeessa)

Salasana: etunimi+postinumero (esim.  Orvokki54321)

VUODEN 2019 ILMESTYMISAJAT

Pähkylä 1/2019: ilmestymispäivä 8.2.

Pähkylä 2/2019: ilmestymispäivä 1.4.

Pähkylä 3/2019: ilmestymispäivä 29.8.

Pähkylä 4/2019: ilmestymispäivä 25.10.

LISÄTIEDOT JA PALAUTE

viestinta@hyotykasviyhdistys.fi

LMOITUSHINNAT

¼ sivua 100 €, ½ sivua 170 €, 1 sivu. 300 €. Painosmäärä 6 800.

KIRJOITA PÄHKYLÄÄN

Julkaisemme kasviharrastuksesta kertovia juttuja laidasta laitaan. Aiheeksi sopivat muun muassa viljelykokemukset eri puolilta Suomea, uusien kasvien kokeilut ja puutarhanhoitoa helpottavat oivallukset. Varaamme palstatilaa myös tieteellisesti tutkitulle tiedolle, opiskelijoiden viljelykokeille ja opinnäytetöille sekä matkakertomuksille Suomessa ja ulkomailla.

Olemme kiinnostuneet myös kasvien terveyttä edistävistä vaikutuksista ja ravintosisällöstä, mutta sairauksien hoito ei kuulu lehden aihepiiriin.

Julkaistavissa kuvissa tulee olla riittävä resoluutio painolaadun varmistamiseksi. Se saadaan, kun kuvaat parhailla asetuksilla ja käytät lähettäessä vähintään resoluutiota 300 ppi. Toimita kuva alkuperäisessä tiedostomuodossa (mieluiten jpg) erillisenä liitteenä.

Huom! Toimitus pidättää oikeuden julkaisupäätökseen koskien niin juttuja kuin kuviakin.

Lisätietoa viestinta@hyotykasviyhdistys.fi