‹ Takaisin

Matkan hinta 335 Eur/henkilö yhden hengen huone lisämaksu 60 EUR

Hyötykasviyhdistyksen jäsenet 325 Eur/henkilö (ilmoita varatessa jäsennumero).

Hintaan sisältyvät laivamatkat, bussikuljetukset, hotellimajoitus jaetussa kahden hengen huoneessa aamiaisella, lounasseteli lido ravintolassa ja matkanjohtajan palvelut.

Tervetuloa mukaan!

PAMAG-matkat      matkat@pamag.fi

Gsm 040 5221910   www.pamag.fi

Matkan järjestää PAMAG-matkat (KuVi 6376/04/mj)

Matka Riikaan itsenäisyyspäivänä

06.12.2024 - 08.12.2024 // 8-21

Tunnelmalliset joulutorit

Alustava ohjelma:

Lähtö: 06.12.2024 (pe) Klo 09.00 MS FINLANDIA Helsinki Länsisatama T2

Paluu: 08.12.2024 (su) klo 21.00 Helsinkiin MS FINLANDIA

(pe) Lähtö aamulla Helsingistä kohti Tallinnaa. Bussi on meitä vastassa, vierailemme Tallinnan joulumarkkinoilla jossa säihkyy kaupungin kaunein joulukuusi. Jatkamme matkaa kohti Latviaa, tauko Iklan raja-asemalla.

Saavumme Riikaan jossa majoitumme vanhassakaupungissa sijaitsevaan Old Riga Palace hotelliin.

(la) Aamiaisen jälkeen teemme pienen kiertoajelun Riiassa. Tutustumme Riian vanhaankaupunkiin joka on Unesco:n maailmanperintökohde.

Vierailemme Vanhan Riian joulumarkkinoilla jossa on tarjolla perinteisiä herkkuja ja latvialaisten käsityöläisten luomuksia. Mahdollisuus käydä myös suurella Riian keskustorilla ja toripaviljongeissa. Torilla käy päivittäin noin 100 000 ihmistä.

(su) Noin klo 9 lähdemme Kohti Tallinnaa Matkalla näemme Riianlahden upeat maisemat. Ajamme Salacgrivan ja Pärnun kautta. Rajalla pysähdys ja käynti kaupassa. Laiva saapuu Helsinkiin illalla.